0
FAQ
Polski

FAQ

1. Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym slodkiwierzynek.pl?

By dokonać zakupu w sklepie internetowym slodkiwierzynek.pl należy wypełnić pięcioetapowy formularz rejestracyjny tj. Logowanie, Adres, Przesyłka, Podsumowanie, Płatność. Warunkiem koniecznym jest zatwierdzenie zapoznania się z Regulaminem.

2. W jaki sposób można się skontaktować z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie sklepu w zakładce Kontakt lub bezpośrednio na adres mailowy: delikatesy@slodkiwierzynek.pl

3. Czy do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja?

Nie. Istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji. W celu kontaktu z obsługą sklepu i dostarczenia przesyłki należy jednak podać adres e-mail oraz adres dostawy .

4. Czy można otrzymać rabat?

Tak, oferujemy swoim klientom okolicznościowe rabaty. Można je uzyskać śledząc nasze akcje promocyjne w social media, jak również biorąc udział w konkursach. Zapraszamy do odwiedzin naszego Facebooka i profilu na Instagramie.

5. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie w sklepie stacjonarnym pod adresem:

Kraków, Rynek Główny 15.

6. Dlaczego terminy ważności produktów są takie krótkie?

Nasze produkty wykonywane są ręcznie według tradycyjnych receptur, wyłącznie z najlepszych naturalnych składników. W produkcji czekolady nie używamy konserwantów ani sztucznych ulepszaczy smaku, w związku z czym termin przydatności do spożycia naszych produktów jest krótszy niż w wielu innych sklepach.

7. Czy przyjmują Państwo zamówienia na personalizowane produkty?

Tak. W celu złożenia zamówienia na personalizowane produkty prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego umieszczonego na stronie w zakładce Kontakt. Przygotujemy dla Państwa indywidualne zamówienie zgodne z Państwa życzeniami.

8. Czy do zamówienia mogę dołączyć bilecik?

Oczywiście. Składając zamówienie, wystarczy umieścić taką prośbę oraz napisać tekst, który ma znaleźć się na bileciku. Przygotowaną przez Państwa treść umieścimy na eleganckim bileciku, który dołączymy do zamówienia i wyślemy do odbiorcy.

 9. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Za zakupione w naszym sklepie produkty można zapłacić na trzy sposoby:

- przedpłatą przelewem bankowym

- płatnością w systemie Przelewy24

- za pobraniem – płacąc pracownikowi firmy kurierskiej odbierając od niego zamówienie

- przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym

 10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie produkty wykonujemy ręcznie w naszej Manufakturze Czekolady, w związku z czym czas realizacji zamówienia wraz z wysyłką może wynieść do 7 dni roboczych.